سازمان نظام پزشکی لاهیحان- سیاهکل برای مشاوره حقوقی و یا تنظیم قرارداد وکالت برای سازمان و اعضای سازمان در زمینه‌های پرونده‌های کیفری یا حقوقی تفاهم‌نامه‌ای با موسسه حقوقی پژواک آوای حقیقت منعقد کرد.

 

با توجه به این‌که از مدت‌ها پیش بسیاری از همکاران به لزوم در دسترس بودن مشاور حقوقی حاذق برای سازمان و اعضای آن اشاره داشتند، هیات مدیره سازمان تصمیم گرفت ضمن مذاکره با وکلای استان با یک تیم مجرب تفاهم‌نامه‌ای منعقد سازد و با پی‌گیری‌های رییس نظام پزشکی لاهیجان- سیاهکل جلسه‌ای با یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های حقوقی استان برگزار شد. در این نشست آقای حسن سجادی، رییس موسسه حقوقی پژواک آوای حقیقت و رییس کانون وکلای استان گیلان، که به همراه یکی از مدیران این موسسه حضور داشتند، برای ارایه‌ی خدمات و مشاوره‌های حقوقی یا حتی ورود به پرونده‌ در موارد کیفری برای خود سازمان یا اعضای سازمان اعلام آمادگی کردند و با حق‌الوکاله به‌صورت پرکیس البته با لحاظ تخفیف برای همکاران موافقت نمودند. اما در مورد درگیری‌های اتفاقی در اورژانس‌ها و… مطرح شد با توجه به این‌که اتهام متوجه شخص است و موضوع کیفری است، حضور شخص در مرحله اول در پاسگاه و… لازم است اما در جلسات بعدی وکیل وی می‌تواند موضوع را پی‌گیری کند. اما در مورد شخصیت‌های حقوقی از ابتدا وکیل می‌تواند وارد موضوع شود.

در این زمینه تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد و همکاران عضو این سازمان می‌توانند بر اساس این تفاهم‌نامه به این شرکت مراجعه و با تخفیف مربوطه خدمات مشاوره حقوقی را دریافت کنند. در ضمن این شرکت از این پس و بر اساس این تفاهم نامه  مشاور حقوقی سازمان نظام پزشکی لاهیجان- سیاهکل خواهد بود.