شرح وظایف معاوت پشتیبانی و رفاهی

  1. پي‌گيري و اجراي دستورالعمل‌هاي ارسالي از سوي معاونت‌ پشتيباني و معاونت رفاهي سازمان مركزي
  2. اجراي مصوبات هيأت مديره كه توسط رياست هيأت مديره ابلاغ مي‌گردد
  3. تأمين منابع درآمدي و نظارت بر هزينه‌هاي سازمان مربوطه
  4. برنامه‌ريزي در جهت گسترش درآمدهاي سازمان مربوطه با هماهنگي ساير معاونت‌ها
  5. تنظيم اسناد مالي و گزارش‌هاي حسابداري سازمان
  6. مديريت گزينش و استخدام نيروي انساني مورد نياز در سازمان
  7. انعقاد قراردادهاي سازمان با هماهنگي دفتر حقوقي و معاونت پشتيباني سازمان مركزي
  8. فراهم‌آوردن ارتباط اينترنتي پايدار بين سازمان مربوطه و سيستم يكپارچه اينترنتي سازمان
  9. رسيدگي به شكايات مطروحه در سيستم اداري سازمان
  10. رسيدگي به تخلفات اداري كاركنان سازمان
  11. بررسي اسناد و مدارك مالي، گزارش‌هاي تنخواه گرداني، ‌صورت وضعيت پيمانكاران، ترازنامه‌ها و صورت مغايرت و اسناد انبار در سازمان
  12. فراهم آوردن شرايط لازم جهت ارتقاي روحيه مشاركت كاركنان در انجام امور، ‌ارايه طرح‌ها و پيشنهادات جهت بهبود امور جاري و ارتقاي كمي و كيفي سطح بهره‌وري و كارآيي كاركنان سازمان
  13. نظارت بر حسن انجام امور اداري، مالي، خدماتي و تداركاتي سازمان
  14. تهيه و تنظيم بودجه پيشنهادي سازمان براساس سياست‌ها و ضوابط سازمان مركزي
  15. تهيه و تنظيم گزارش مالي و ارايه آن به معاونت پشتيباني و مجلس سازمان مركزي
  16. تدوين برنامه‌هاي رفاهي و فرهنگي سازمان و نظارت بر حسن اجراي آنها
  17. هماهنگي و مذاكره با نهادها و مؤسسات  شركت‌ها جهت ارايه خدمات رفاهي و فرهنگي به اعضاي سازمان
  18. تسهيل عضويت اعضاء در صندوق وام سازمان و هماهنگي‌هاي لازم جهت ارايه وام‌هاي مربوط به اعضاء